Club van 50

Bekijk ook

Wat is de club van 50?

De Club van 50 is een initiatief van een aantal leden van v.v. VRC met als doel nog meer betrokkenheid bij onze vereniging te creëren en nieuwe omzetstromen te genereren voor onze vereniging. Heel bewust is er voor gekozen om dit keer niet het bedrijfsleven als doelgroep te nemen. Er zijn namelijk heel veel andere mensen die v.v. VRC een warm hart toedragen en financieel hun steentje bij willen dragen.

Wie kunnen lid worden van de club van 50?

Als je lid wordt van de Club van 50, steun je aan de ene kant v.v. VRC en aan de andere kant kan je door je lidmaatschap je bijdrage weer terugverdienen. De inkomsten van de Club van 50 worden besteed aan een aan v.v. VRC gerelateerd doel. Je lidmaatschap terugverdienen doe je door de aangesloten winkels en restaurants te bezoeken en 10% korting te krijgen. Daarnaast wordt er minimaal éénmaal per jaar een gezellige bijeenkomst georganiseerd voor de leden.

Hoe wordt het bestedingsdoel bepaald?

Elk jaar wordt er door de leden zelf een bestedingsdoel bepaald. Elk lid kan jaarlijks een bestedingsdoel aandragen, waaruit de drie meest aangedragen doelen gekozen worden. Op de drie gekozen doelen kan door de leden van de Club van 50 gestemd worden. Het doel met de meeste stemmen zal dat jaar uitgevoerd worden.

Club van 50 10% kortingspas

Deze kortingspas is alleen voor de leden van de Club van 50 en is persoonsgebonden. Met deze unieke kortingspas krijg je 10% korting bij diverse restaurants en winkels in Veenendaal. Wij hebben deze restaurants/ bedrijven bereid gevonden om hieraan mee te werken. Fantastisch!! De restaurants en bedrijven waar je met de kortingspas terecht kunt, zijn hier te vinden.