Gezocht: Coördinator Seniorenteams

Afgelopen seizoenen heeft VRC een enorme groei doorgemaakt. Zowel bij de jeugd als bij de seniorenteams. Door het aanstellen van een Hoofd Opleiding heeft het bestuur richting gegeven aan verdere professionalisering van ons beleid op de ontwikkeling selectieteams, zonder daarbij het belang van de breedtesport uit het oog te verliezen. Een familieclub met ambitie is ons credo! De VRC-familie bestaat voor een groot deel uit seniorenteams. Het is dan ook belangrijk dat de belangen van seniorenteams binnen VRC goed worden behartigd. Daarom zijn we op zoek naar een enthousiaste Coördinator/Sectiehoofd (m/v) die zich inzet voor de belangen van onze seniorenteams.

Rol/functie

De coördinator/sectiehoofd stuurt de verschillende teamleiders en trainers van seniorenteams aan. Daarnaast zorgt hij/zij voor continuïteit en de uitvoering van het beleid binnen de seniorenafdeling van VRC.

Taken en verantwoordelijkheden

• Aanstellen en ondersteunen van teamleiders en trainers;
  • Waarborgen van kwaliteit;
  • Vormgeven, aanscherpen en uitvoeren beleid seniorenteams;
  • Zorgen voor verbinding tussen de seniorenteams en selectieteams;
  • Belangen van seniorenteams uitdragen binnen vereniging;
  • Toezien op en bijstaan van teamleiders en trainers van seniorenteams;
  • Verzorgen van benodigde materialen;
  • Zichtbaar aanwezig binnen vereniging;
  • Nauwe samenwerking met de hoofdopleiding en TC’s binnen VRC als gaat om begeleiding spelers bij overgang bovenbouw naar seniorenteams.

Communicatie

• Organiseert en geeft leiding aan de overlegstructuren binnen seniorenteams;
  • Onderhoudt contact met ledenadministratie en heeft ieder kwartaal formeel vergaderoverleg met ledenadministratie;
  • Rapporteert aan bestuurslid Voetbalzaken.

Profiel

• Netwerk in het voetbal;
  • Communicatief sterk;
  • Cultuur bewakend.

Vergoeding

Voor deze rol/functie ontvang je een vrijwilligersvergoeding.

Interesse?

Lijkt het je leuk om aan de slag te gaan als Coördinator Seniorenteams bij VRC of heb je vragen over de funtie? Neem dan contact op met Voorzitter Commissie Technische Zaken: Tom Verschoor (voorzitter-ctz@vv-vrc.nl)