Scheidsrechtersbijeenkomst met scheidsrechter Clay Ruperti

Dinsdag 30 januari organiseert VRC voor alle scheidsrechters/spelbegeleiders en belangstellenden een bijeenkomst. Niemand minder dan Clay Ruperti zal op deze avond aanwezig zijn. Clay Ruperti is in dienst bij de KNVB als scheidsrechter en fluit in de Keukenkampioen-divisie. Ook is Clay internationaal actief als video-scheidsrechter.

Clay zal tijdens deze interactieve bijeenkomst vertellen hoe hij begonnen is als scheidsrechter en welke stappen hij heeft gezet om op het niveau te komen waar hij nu fluit. Verder zal de avond in het teken staan van hoe je als beginnende scheidrechter, maar ook als ervaren scheidsrechter, jezelf het beste kan ontwikkelen in het fluiten van wedstrijden. Tijdens de bijeenkomst is er genoeg ruimte voor vragen.

De bijeenkomst vindt plaats in de kantine van VRC en begint om 19:30 uur (inloop vanaf 19:00 uur).

Omdat VRC een groeiende vereniging is, zoeken we nog altijd nieuwe scheidsrechters. Deze avond is niet alleen voor de scheidsrechters die VRC nu heeft, maar vooral ook voor mensen die belangstelling hebben voor het fluiten van wedstrijden.

Van harte welkom allemaal!