Verzekeringspolis

Je wil de beste en voordeligste verzekering scoren in de markt en daarbij onze club financieel steunen? Dan ben je bij ons aan het goede adres! In samenwerking met NH1816 heeft onze hoofdsponsor, Huis & Hypotheek Veenendaal, voor alle VRC-ers (leden, vrijwilligers, ouders etc.) een VRC-polis ontwikkeld. NH1816 is ook dit jaar weer uitgeroepen tot beste schadeverzekeraar van Nederland. Dit is voor het 12e jaar op rij, een unieke prestatie!

Help de club maar vooral jezelf

In de VRC-polis kunnen alle woonverzekeringen worden ondergebracht. Dat betekent voor jou volop voordeel! Dit voordeel kan zelfs oplopen tot een korting van 10% op de afgesloten verzekeringen. Hiermee help je niet alleen jezelf, maar ook VRC, want 5% van de premie van de afgesloten verzekeringen wordt gestort in de clubkas van vv VRC.

Huis & Hypotheek

Wij nemen contact met je op

Heb je interesse in de VRC verzekeringspolis of wil je meer informatie? Laat dan je gegevens achter en je wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld/gemaild.

Verzekeringspolis

"*" geeft vereiste velden aan