FIER Sport hoofdsponsor van Willem II

Vanaf gisteren is hoofdsponsor en oud-speler van VRC en Willem II, Dave Smits, hoofdsponsor van de Tricolores met zijn label FIER Sport. De in Tilburg geboren verdediger speelde tussen 1990 en 1996 in totaal 142 wedstrijden in het shirt van Willem II.

Onze hoofdsponsor Huis & Hypotheek Veenendaal maakt onderdeel uit van de bedrijven van eigenaar Dave Smits: Huis & Hypotheek, Credion, FIER Sport en ‘t Koffiehuis.

Dit seizoen heeft Willem II ervoor gekozen om het hoofdsponsorschap op te delen in vier periodes, waarbij elk bedrijf gedurende 9 à 10 wedstrijden hoofdsponsor is. Na respectievelijk Tricorp, Max ICT en AVEC, zal FIER Sport tijdens de vierde periode tien wedstrijden lang prijken op het shirt van Willem II. FIER Sport is al een aantal jaar sponsor bij de club uit Tilburg en heeft ook een eigen skybox in het Koning Willem II Stadion: de FIER-Lounge.

Door de jarenlange samenwerking tussen VRC en de diverse bedrijven van Dave Smits, zijn er al veel mooie projecten gerealiseerd voor onze club. Zo heeft FIER Sport led-verlichting aangelegd op drie velden, een nieuwe kledingdeal met Nike gerealiseerd, sponsorinkomsten gegenereerd door ondersteuning bij de sponsorcommissie en VRC begeleid bij het project om de accommodatie steeds verder te verduurzamen. Een belangrijke rol hierin is weggelegd voor Vincent Hovestad, accountmanager van FIER Sport en trainer van de O23 bij VRC.

Dave Smits over het sponsorschap: ‘Het Willem II-gevoel heb ik al van jongs af toen ik in de jeugdopleiding terecht kwam.’ Wat dat gevoel precies is? ‘Dat is moeilijk onder woorden te brengen. Het is er gewoon, net als bij alle supporters. De loyaliteit en euforie die heerst rondom de wedstrijden en de club past bij mij positieve kijk op het leven, wij noemen dat “FIER op het leven”.

www.fiersport.nl/fier-op-het-leven

Foto’s: Willem II Media, archiefmateriaal en Annemarie Bakker Fotografie