Voetbalacademie

Bekijk ook

Door middel van de link onderaan deze pagina kan je je aanmelden voor de VRC Voetbal Academie – tweedaagse in de meivakantie. Inschrijven kan tot woensdag 1 mei aanstaande, let op: vol = vol!

Het inschrijven en betalen van de Voetbal Academie werkt dit jaar anders dan andere jaren. De inschrijving gebeurt door een product te kopen in onze fanshop.

Algemene informatie

Het doel van de VRC Voetbal Academie is om jou als voetballer beter te maken, waarbij onze focus ligt op het ontwikkelen van jouw techniek, coördinatie en fysiek. Daarnaast wordt er ook veel aandacht besteed aan mentale vaardigheden zoals mentaliteit, doorzettingsvermogen en coachbaarheid.

De afgelopen jaren waren de tweedaagse events van de VRC Voetbal Academie een groot succes met meer dan 100 deelnemers per editie. De VRC Voetbal Academie zal in de meivakantie weer een tweedaagse organiseren onder het mom ‘Trainen als een prof’. Deze tweedaagse zal plaatsvinden op donderdag 9 mei en vrijdag 10 mei aanstaande en is exclusief voor alle VRC-jeugdleden. Uiteraard komen alle aspecten van de VRC Voetbal Academie ook aan bod tijdens de tweedaagse, waarbij alle geavanceerde materialen, zoals smartgoals, sprintparachutes en het gatendoek ook aanwezig zijn. Zien we jou ook tijdens dit feest?

Voor wie

De VRC Voetbal Academie is exclusief voor leden van VRC van JO8 t/m JO14/MO15.
Let op: er is geen specifieke keeperstraining

Wanneer?

De VRC Voetbal Academie tweedaagse vindt plaats op donderdag 9 en vrijdag 10 mei van 10:00 – 15:00 uur

Kosten

De kosten voor de tweedaagse zijn € 75, -. Dit is inclusief lunch en een goodiebag.

Vragen?

Stuur een mail naar voetbalacademie@vv-vrc.nl en er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Inschrijven

Je kunt je opgeven via onderstaande link. Je wordt doorgestuurd naar de Fanshop van VRC. Hier kan je het inschrijfformulier invullen en direct betalen door je winkelwagen af te rekenen.

Omdat de inschrijving een product is in onze Fanshop, ontvang je ook een standaard Fanshop-mail. Deze mail kan je negeren. Je ontvangt een aparte mail met bevestiging van inschrijving.