Gezocht: Vaste scheidsrechter & grensrechter voor VRC 2

Hieronder een bericht van VRC 2. VRC 2 is op zoek naar een vaste scheids- en grensrechter.

Wij zijn VRC 2, een team dat zowel op als buiten het veld een hechte groep vormt. Wat ons uniek maakt, is dat veel goede spelers, in plaats van een actieve carrière na te streven, besloten hebben zich bij ons aan te sluiten. Hierdoor beschikken we over een jonge en fitte groep, en staan we sterk op het veld. Dit heeft ons niet alleen kampioen in de 4e klasse gemaakt, maar zet ons ook op koers om dit seizoen de titel in de 3e klasse te veroveren. Met de ambitie om volgend jaar in de 2e klasse te spelen, hebben we behoefte aan meer stabiliteit in de wedstrijdleiding. Daarom hebben we jouw hulp nodig!

Wat zoeken we?

We zijn op zoek naar een vaste scheidsrechter voor onze thuiswedstrijden en een vaste grensrechter die ons zowel thuis als uit wil ondersteunen. Vind je het leuk om op zaterdag deel uit te maken van onze wedstrijden? Dan zoeken we jou! Na de wedstrijd ben je van harte uitgenodigd om de derde helft met ons mee te doen en een biertje te drinken.

Ideale kandidaat

We geven de voorkeur aan iemand met een hart voor VRC, iemand die de club kent en zich al thuis voelt, of iemand die het leuk vindt om deel uit te maken van deze toegankelijke club.

Over ons

Drie jaar geleden zijn we begonnen als VRC 3, maar met de oprichting van VRC O23 zijn we doorgeschoven naar VRC 2. Ons team bestaat uit enkele oude bekenden van VRC 1 en jongens die al lang bij VRC voetballen en ervaring hebben in de selectie-elftallen. Met onze kwaliteiten leveren we aantrekkelijk voetbal en kijken we uit naar de uitdagingen in de 2e klasse, waar we waarschijnlijk ook tegen selectieteams zullen spelen.
We zijn een zelforganiserend team dat discipline hoog in het vaandel heeft. Dit handhaven we met een boetepot, zodat iedereen op tijd komt, er een hoge trainingsopkomst is, en iedereen weet waar hij aan toe is.

Word jij ons nieuwe teamlid?

Als je zin hebt in een nieuwe uitdaging en deel wilt uitmaken van ons hechte team, horen we graag van je! We beloven geweldige voetbalmomenten, een sterke teamgeest en natuurlijk veel plezier na de wedstrijd.
Ben je geïnteresseerd of wil je meer informatie? Aarzel dan niet om contact op te nemen, en wie weet sta je binnenkort op zaterdag naast ons! Bovendien is er nog de mogelijkheid om dit seizoen in actie te komen, aangezien we nog enkele spannende wedstrijden op de planning hebben staan. (waaronder zeer waarschijnlijk de kampioenswedstrijd)

Contact

Voel je vrij om contact op te nemen voor meer informatie of om je interesse kenbaar te maken. Je kunt hiervoor een bericht sturen naar Rick van de Steeg (06 46046270).

Wees er snel bij en word een onderdeel van VRC 2!