Liesbeth & Laura nieuwe vertrouwens contactpersonen van VRC

Bij VRC vinden we het belangrijk dat iedereen zich veilig voelt bij onze vereniging. Mocht dat om één of andere reden niet zo zijn, dan kan je terecht bij één van de vertrouwenscontactpersonen. De vertrouwenscontactpersoon (VCP) is het eerste aanspreekpunt voor iedereen die een vraag heeft over, of te maken heeft met grensoverschrijdend gedrag. De VCP zal niet zelf inhoudelijk de klachten behandelen, maar de weg naar een goede oplossing proberen aan te geven. Kijk voor meer informatie over de VCP op: https://www.vv-vrc.nl/over-vrc/vertrouwens-contactpersoon/.

We zijn verheugd te kunnen melden dat we twee personen bereid hebben gevonden deze functie op zich te nemen. Hieronder stellen ze zich voor.

Liesbeth Koerts

Mijn naam is Liesbeth Koerts. Mijn twee kinderen voetballen bij VRC: mijn dochter van 13 jaar sinds haar zesde en zij is nu keepster bij de MO15-1 en mijn zoon van 17 jaar speelt nu 2 seizoenen bij de G1. Voordat onze dochter ging voetballen, had ik vrij weinig met voetbal. Inmiddels geniet ik er enorm van om naar een fanatiek en sportief potje voetbal te kijken.

Bij VRC hebben wij ons vanaf het begin welkom gevoeld. Ik vind het fijn om een steentje bij te dragen aan deze mooie voetbalvereniging en ik vind het belangrijk dat iedereen zich veilig voelt bij VRC. Samen met Laura ga ik ervoor zorgen dat mocht je ergens tegenaan lopen, we een luisterend oor voor je hebben en je met de juiste mensen in contact brengen om issues op te lossen. Voel je vrij om op ons af te stappen of ons te mailen. Wij gaan vertrouwelijk om met de informatie die je met ons deelt.

Laura Admiraal

Mijn naam is Laura en ik ben samen met Liesbeth vertrouwenscontactpersoon bij VRC. Misschien heb je me al wel eens gezien: al mijn hele leven kom ik bijna wekelijks bij VRC namelijk. Als klein meisje moest ik mee met de wedstrijden van mijn vader, wanneer mijn moeder werkte. Dit vond ik altijd erg gezellig. Later ben ik bij het JOC gaan helpen en tegenwoordig sta ik bijna iedere zaterdag achter de bar. En als ik niet achter de bar sta, dan sta ik wel langs de zijlijn om te kijken bij mijn broertje.

VRC is voor mij een vertrouwde plek waar ik graag kom, al sinds jongs af aan. Toen ik de oproep zag voor deze functie heb ik geen seconde getwijfeld om mij aan te melden. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich net zo op z’n gemak voelt bij VRC als ik dat altijd heb gedaan. En als er iets is wat ik kan doen om daar een steentje aan bij te dragen doe ik dat graag.

Mocht je je om een bepaalde reden niet fijn of veilig voelen binnen de club, stuur dan een mailtje naar vcp@vv-vrc.nl.

Wij wensen Laura en Liesbeth heel veel succes in hun nieuwe functie.