Uitnodiging Startevent VRC: Presentatie A-selectie en voorstelling van FC de Rebellen

Op donderdag 14 september a.s. wordt, in samenwerking met De Veensche Businessclub, het 1e elftal van VRC gepresenteerd in Theater de Lampegiet. Na de presentatie van de staf en spelers door Bert Admiraal, volgt er een fantastische voorstelling van FC de Rebellen.

En jij kunt hierbij zijn!

Lachen met John de Wolf, Ricky van den Bergh & Theo Janssen

Niemand minder dan John de Wolf, Ricky van den Bergh & Theo Janssen o.l.v. Aletha Leidelmeijer zitten aan tafel en vertellen ons hoe het echt zit in de voetballerij. Niet de romantische of komische anekdotes die iedereen al talloze keren heeft gehoord, maar het echte verhaal. Verhalen over macht, geld, seks, doping, list en bedrog. Verhalen die niet eerder zo openhartig werden verteld. De rauwe werkelijkheid van het vaderlandse voetbal.

Er zal uiteraard veel gelachen worden en misschien word je wel op een ‘rebelse’ manier in het ootje genomen tijdens de ‘Rebelse Quiz’ waar het publiek actief bij betrokken wordt.

Kortom: een fantastische voetbalavond die jij met je vrienden niet wil missen! Ook een geweldige start voor jouw voetbalelftal om dit samen mee te maken.

Voor €10 euro p.p. (incl. één consumptie in de pauze) kan je genieten van een superleuke voorstelling van FC de Rebellen en zie je de hele A-selectie voorbijkomen.

Ben jij er ook bij? Bestel je tickets via: https://www.lampegiet.nl/agenda/3890/presentatie_1e_elftal_VRC/Startevent_De_Veensche_Businessclub.

Wees er snel bij, want vol is vol!

19.00 uur: Hoofdingang open voor bezoekers
19.30 uur: Zaal open
19.45 uur: Start Programma met Welkomstwoord voorzitter De Veensche Businessclub: Bert Valkenburg
20.00 uur: Presentatie 1e elftal VRC: Bert Admiraal