Stem nu: VRC G1 vs. FC de Rebellen

VRC G1 heeft de kans om deel te nemen aan De Wedstrijd van je Leven. Zij kunnen dan spelen tegen niemand minder dan FC de Rebellen (een team van oud profs). Zij hebben jouw stem nodig om dit werkelijkheid te laten worden!

Met elke stem die zij verzamelen, vergroten zij hun kansen om als winnaar uit de bus te komen. Het kost slechts een paar klikken om hen te helpen onze droom te verwezenlijken.

Hoe kun je helpen?

Ga naar deze link om direct naar de stem-pagina te gaan en jouw stem uit te brengen.

Niet alleen help je de G1 om hun droom waar te maken, maar je maakt ook kans op een gesigneerd shirt van jouw favoriete Eredivisieclub! En als VRC G1 100 stemmen verzamelt, ontvangt elke speler gegarandeerd ESPN Watch maandcodes!

Op zondag 12 mei wordt het winnende team bekendgemaakt in de Eretribune en op espn.nl. Met jouw steun kan de G1 daar staan als de trotse winnaars, klaar om FC de Rebellen uit te dagen op 31 mei. De wedstrijd wordt live uitgezonden door ESPN, met voor- en nabeschouwingen, interviews van Hans Kraaij jr. en wedstrijdcommentaar van Koert Westerman.