Talentvolle meiden uitgenodigd door FC Utrecht

Twee talentvolle meiden uit de MO15-1 van VRC, Marit en Willemijn, zijn uitgenodigd door FC Utrecht om mee te doen met hun Talentendag.

Marit en Willemijn zijn opgevallen bij FC Utrecht en mogen hun kwaliteiten tijdens de FC Utrecht Talentendag laten zien. VRC wenst ze heel veel succes en vooral ook heel veel plezier toe.

Er lopen steeds meer scouts bij VRC rond, niet alleen voor de jongens, maar ook steeds vaker voor de meiden. Dat geeft aan dat VRC aantrekkelijk is voor profclubs om te komen scouten. Doordat we steeds meer meidenteams hebben en goede trainers op de teams hebben staan, kunnen meiden zich steeds meer op niveau ontwikkelen en dat zien we terug in de kwaliteit van ons meidenvoetbal.

Lijkt het jou ook leuk om bij VRC te komen voetballen? Neem dan gerust contact op met Jasper de Ruiter: coordinator-dames@vv-vrc.nl