Heb jij je al opgegeven voor de medewerkersavond?

Een paar weken geleden hebben we alle medewerkers van VRC uitgenodigd voor de medewerkersavond. Inmiddels hebben al vele mensen zich aangemeld. Heb jij je nog niet aangemeld? Doe dat dan snel via onderstaande pagina!

Ieder jaar organiseert het bestuur van VRC voor de medewerkers van het huidige seizoen een gezellige medewerkersavond. We zijn namelijk enorm blij met alles wat jij voor VRC doet! Het bestuur nodigt alle medewerkers plus partner dan ook van harte uit voor deze medewerkersavond. Dit jaar in ’t Gelag!

Datum: Vrijdag 9 juni 2023
Tijd: 20:30 – 0:00 uur
Locatie: ’t Gelag (Tuinstraat, Veenendaal)

Onder VRC-medewerkers verstaan we: leiders, trainers, scheidsrechters, coördinators, secretariaat, onderhoudsploeg, bar/keukenmedewerkers, commissieleden enz. enz.

Geef je op via deze pagina: https://www.vv-vrc.nl/medewerkersavond/

Je mag ook een e-mail sturen met daarin je naam en het aantal personen naar: communicatie@vv-vrc.nl.

Wij hopen op je komst!

Bestuur VRC