Update van de G-afdeling

Heey toppers van VRC,

Na een hele tijd niks geplaats dacht ik even wat plaatsen vanuit de G afdeling!! Inmiddels zijn we al weer zo 2 maanden bezig in het nieuwe jaar met de hele afdeling!! Nadat de G1 helaas geen kampioen is geworden maar wel 2de met paar wedstrijden minder die helaas niet doorgingen met leuk voetbal best knap nog uiteindelijk!! Uit mij hoofd is de G2 3de geworden in een ook hele leuke competitie!! Bij de G1 in de voorjaarscompetitie is haast niks veranderd qau tegenstanders Rheden is na de poule gegaan van VRC G2 een daarvoor is Eendracht uit de 1ste klasse bij ons in de 2de klasse gekomen! Bij de G2 is Rheden bij gekomen en zijn er 2 uit de poule gegaan en de rest hetzelfde gebleven!!

De G jeugd blijft ook lekker bezig met hun trainingen en binnenkort volgens mij ook weer een wedstrijd. Afgelopen januari is er ook een bericht uitgegaan dat we nieuwe pakken trainingsetjes en tassen gekregen en vanuit dit bericht NOGMAALS SUPER BEDANKT!!

Verder leuk om te weten is dat we 2 weken terug met de G1 tegen A.Z.C. G2 uit Zutphen moesten voor de Beker, A.Z.C. is in de najaarspoule kampioen geworden, en we hebben die wedstrijd hebben we onze revanche genomen door 5-0 te winnen en daardoor na de halve finale in de beker zijn. Afgelopen zaterdag toernooi gehad in Zwolle met uiteindelijk 3 teams van ons waarvan we prijs 1 2 en 3 hebben meegenomen. Onze 2de en 3de team zaten bij elkaar wat in de onderlinge finale met plek 1 en 2 aan de haal ging. Onze 1ste team zat in de andere poule en wat zwaardere poule ook waarvan we uiteindelijk 3de zijn geworden maar waar we knap uitdaging hebben geboden tegen ploegen uit 1ste klasse komen en bijna gewonnen hadden. Al bij al knappe prestatie van ons allemaal.

In januari zijn we met de G afdeling op kamp geweest. Hierbij ook wat foto’s van hoe dat was.

Nou ja hierbij de kleine o zo grote update van de o zo grote gezellig G afdeling!!

Groetjes El Capitano