Voorstelronde bestuur VRC: Barend van Kesteren

Wie zijn toch die mensen in het bestuur van VRC?

Hoewel veel leden het VRC-bestuur al kennen, is er ook een deel dat onze bestuursleden nog niet (allemaal) kent. Daar gaat verandering in komen, want deze zomer gaan we alle bestuursleden aan je voorstellen. Vandaag is dat onze Vice-voorzitter.

Barend van Kesteren

Mijn naam is Barend van Kesteren en ik woon al mijn hele leven in Veenendaal. Ik ben getrouwd met Joke en heb twee volwassen kinderen: Matthijs, totdat hij ging studeren, een fanatieke voetballer bij VRC en Anne, die minder met voetbal heeft, maar wel stapelverliefd is op een VRC’er. In het dagelijkse leven ben ik werkzaam bij Emmi, een Zwitsers zuivelbedrijf.

Mijn vader werd lid van VRC in het oprichtingsjaar en niet heel veel later werd hij secretaris. Dus keuze voor een andere voetbalvereniging had ik niet, maar ik heb nooit spijt gehad van mijn “gedwongen” keuze. VRC is en blijft de mooiste club van Veenendaal!

Ik heb al in heel veel commissies gezeten: JOC, sponsorcommissie, toernooicommissie, jeugdbestuur etc. Het jeugdbestuur heb ik twee keer gedaan, de laatste keer als voorzitter, waardoor je automatisch ook in het hoofdbestuur komt. Daar ben ik ook blijven hangen als Vice-voorzitter. Ik ben nergens direct voor verantwoordelijk maar vul gaten op die er zijn. Dus een heel leuke gevarieerde functie.

Als je één ding mag wensen voor VRC, wat zou dat dan zijn?

Mijn wens is dat we, als leden, elkaar blijven ondersteunen en begrip tonen naar elkaar.