VRC en NederVeluwe verlengen contract

Al jaren begeleidt Fysiotherapie & Training NederVeluwe de A-selectie van VRC. Dit bevalt van beide kanten zo goed dat de overeenkomst onlangs weer is verlengd.

Naast de begeleiding van VRC 1 houdt NederVeluwe ook een sportspreekuur voor alle spelende leden van VRC. Elke maandag tussen 17:10 en 18:00 organiseert NederVeluwe een kosteloos sportspreekuur speciaal voor alle spelende VRC-leden. Het doel van dit spreekuur is om blessures te inventariseren en het verdere behandeltraject te bepalen. Het spreekuur wordt gedaan door Amy van de Werken, een ervaren fysiotherapeut. Zij is ook fysiotherapeut van VRC O23.

Om alles soepel te laten verlopen, is er een aantal voorwaarden opgesteld:

• Meld je van te voren aan via telefoonnummer 0318-510384
  • Informeer je eigen trainer van tevoren
  • Het hoofddoel is het inventariseren van blessures, niet de behandeling ervan
  • Het verdere behandeltraject wordt bepaald: verdere diagnostiek, contact met huisarts, herstel-/revalidatietraining of fysiotherapeutische behandeling
  • Na het spreekuur stelt de fysiotherapeut de trainer op de hoogte

Indien verdere fysiotherapeutische behandeling nodig is, worden er afspraken gemaakt in de praktijk van Fysiotherapie & Training NederVeluwe. Eventuele kosten hiervan worden gedekt door je eigen zorgverzekeraar. Als je geen aanvullende verzekering hebt en ouder bent dan 18 jaar, zijn de kosten voor eigen rekening.

Wij hopen op een succesvol en blessurevrij seizoen voor alle VRC-leden!