VRC G1 Kampioen!

Gisteren speelde VRC G1 de laatste competitiewedstrijd van het seizoen. Op papier al kampioen, maar deze wedstrijd om het mooi af te sluiten. En dat deden ze dan ook. Na een leuke wedstrijd, waar ze nog volop aan de bak moesten, werd er met 0-3 gewonnen van Eldenia. De “dubbel” in de pocket en met de medaille om richting Veenendaal!

Als supporter mijn complimenten, allereerst voor de jongens, maar ook voor de mensen die zich elke week inzetten voor deze jongens.

En hierbij: niet uitgaan van beperkingen, maar van mogelijkheden. Niet alleen maar voor de lol een balletje trappen, maar echt alles in de jongens naar boven halen en uitdaging bieden. Mooi om van de zijkant te zien hoe de jongens individueel en in teamverband succeservaringen hebben, maar ook leren om te gaan met teleurstelling en binnen en buiten de vereniging naar elkaar omzien.

G-voetbal gaat niet alleen over voetbal, het gaat ook over een plek hebben in de maatschappij, meedoen en gezien worden!

Dank ook VRC, dat zij dit faciliteren en dat het G-voetbal echt een plek heeft binnen de vereniging.

Nog heerlijk genieten van de komende twee toernooien Kampioenen; ik heb van jullie genoten en geleerd het afgelopen seizoen!

Een supporter