VRC Meiden MO13-1 Kampioen, en niet zomaar!

In de voorlaatste en spannendste wedstrijd van het seizoen heeft de MO13-1 echt laten zien wie de kampioen is. Met een schitterende uitoverwinning hebben zij de nummer twee van de competitie Renswoude met 0-5 weten te verslaan.

Grote complimenten aan alle meiden van VRC MO13-1, die als één team zich fantastisch te hebben ontwikkeld en als individu echt zijn gegroeid. De meiden zijn het seizoen 2022/2023 gestart met een pittige indeling in de Zwaluwen Jeugd 1e klasse. Het was een behoorlijke uitdaging met ervaren en fysiek sterke tegenstanders. Zowel in de 1e en 2e fase hebben de meiden laten zien er altijd samen voor te willen gaan. Na een herindeling in de 3e fase zijn de meiden van VRC MO13-1 lekker vrij gaan voetballen en dat heeft gezorgd voor hele mooie en spannende wedstijden. Trots op de meiden!

Een terechte kampioen door van de laatste 14 wedstrijden er 12 weten te winnen met overtuigende cijfers!