Zaterdag 6 januari: Nieuwjaarsborrel

Op de eerste zaterdag van het nieuwe jaar, 6 januari, organiseren we traditiegetrouw de nieuwjaarsborrel in de VRC-kantine. Een mooi moment om al je VRC-vrienden een gelukkig nieuwjaar te wensen!

Zoals altijd huldigen we tijdens deze nieuwjaarsborrel alle jubilarissen van dit seizoen. Dit jaar hebben we 4 (!) leden die al 60 jaar lid zijn van onze vereniging!
Daarnaast maken we bekend wie de Vrijwilliger van het Jaar is geworden.

Ook DJ Rogier is weer van de partij! Het belooft dus een gezellige middag te worden. De nieuwjaarsborrel begint om 15:00 uur met de huldiging van de jubilarissen en de Vrijwilliger van het Jaar.

Jubilarissen

Mocht je iemand missen in onderstaande lijst, die volgens jou 12,5, 25, 40, 50 of 60 jaar lid is? Neem dan even contact op met Harry van der Sluis (secretaris@vv-vrc.nl)

Aantal jaar lidNaam
60Bart Keuken