Bericht van El Capitano

Heey team strijders,

Na mijn vorige bericht zitten we zo 4 weken verder ofzo. We hebben met de G1 de finale inmiddels gespeeld en zoals iedereen weet hebben we hem gewonnen! Nogmaals bedankt voor alle felicitaties die we dezelfde avond kregen maar ook de dagen erna. Ook mij grote dank na alle supporters die de moeite namen om te komen kijken. Was en is een K stuk na het stadion van Heracles Almelo. Wat niet weg neemt was dat het een hele vette en onvergetelijke wedstrijd was dag en ervaring om te mogen spelen daar bij een Profclub. Wat de zelfde avond nog promoveerde na de Eredivisie!

Maar inmiddels een week verder en met voor beide teams 2 wedstrijden te gaan als de inhaal van de G1 tegen eendracht niet mee rekend. Daarbij staan beide teams op bovenaan in hun poule en kan het binnen nog geen 2 weken een beker en 2 kampioenschappen aan de geschiedenis van VRC toegevoegd worden. Want donderdagavond 11 mei om 19.00 op veld 2 kan de G1 de titel pakken tegen A.Z.C G2 uit Zutphen want dan zijn ze niet meer in te halen en kan 13 mei de G2 uit bij SC Rheden om 10.30 het binnenhalen. In beide gevallen als ze het niet halen wordt het voor de G1 20 mei uit bij Eldenia en voor de G2 27 mei bijs Westervoort. Het zou super zijn als er net bij de bekerfinale donderdag wat supporters zijn bij De G1 en als je zin hebt om zaterdag bij de G2 te kijken.

Dacht dit wil ik ook nog delen ik vind het best mooi om te zien dat we bij vrc als G afdeling goed worden opgevangen en als 1 grote familie zijn want uiteindelijk zijn we ook de mooiste club van Veenendaal na mij mening. Maar wat ik nog mooier is dat mensen ook buiten vrc ons aanspreken praatje maken noem maar op en dat laat zien dat vrc ook buiten de accommodatie d’r grootste en mooiste club is van Veenendaal!! Hiermee wil ik ook dit bericht afsluiten en hopelijk tot snel weer toppers!!

Geel Blauw Is Onze Glorie!!
Geel Blauw Is Onze Club!!

El Capitano