Jamal Bendadi volgend seizoen naar VRC 1

Met ingang van het seizoen 2024/2025 zal de ervaren buitenspeler Jamal Bendadi de kleuren van VRC 1 verdedigen. Jamal maakt de overstap van buurman De Merino’s naar VRC, waar hij zich bij enkele oude bekenden voegt.

De 36-jarige Bendadi heeft een indrukwekkende voetbalcarrière opgebouwd. Hij heeft eerder gespeeld voor Fortissimo, GVVV, DTS en Bennekom. Door zijn ruime ervaring in de regio is hij voor veel voetbalkenners geen onbekende.

Naast zijn passie voor voetbal, werkt Jamal als persoonlijk begeleider voor jonge mensen met gedragsproblemen in Meppel. Hij heeft zijn werkrooster aangepast om voldoende tijd vrij te maken voor trainingen op dinsdag en donderdag en wedstrijden op zaterdag.

VRC zocht specifiek naar een ervaren buitenspeler en vond in Jamal Bendadi de perfecte kandidaat. Zijn verleden met enkele VRC-spelers maakten de overstap nog eenvoudiger.

“We zijn trots en blij dat Jamal voor VRC heeft gekozen en wensen hem heel veel succes,” aldus de Technische Commissie van VRC.

Met de komst van Jamal versterkt VRC 1 zich aanzienlijk voor het komende seizoen en kijkt de club met vertrouwen uit naar de prestaties op het veld.

Technische Commissie VRC