Maikel Epskamp volgend seizoen naar VRC

Met de komst van Maikel Epskamp heeft VRC een nieuwe versterking voor de A-selectie. De verdediger gaat vanaf het seizoen 2023-2024 onderdeel uitmaken van ons eerste elftal.

Maikel heeft voor zijn leeftijd al veel voetbalervaring opgedaan. Hij bracht zijn allereerste voetbaljaren bij G.V.V.V. door en werd in 2013 gescout door Vitesse. Daar speelde Epskamp 7 jaar om vervolgens de overstap naar NEC te maken. Tijdens een verkort coronaseizoen keerde Maikel terug naar G.V.V.V. Hier heeft hij zich verder ontwikkeld bij het eerste elftal en de O23. Maikel heeft gekozen voor VRC om daar verder vorm te geven aan zijn voetbalcarrière en bij te dragen aan de ambities die VRC voor ogen heeft.

Maikel Epskamp: “VRC is voor mij een nieuw hoofdstuk in mijn voetballoopbaan. Toen zij in beeld kwamen en aangaven dat ze een paar keer waren wezen kijken, voelde het gelijk goed. Ze spreken ambitie uit en daar wil ik graag mijn steentje aan bijdragen. De ontwikkeling die de club aan het doormaken is, spreekt mij dan ook erg aan.”

VRC heet Maikel van harte welkom en wenst hem veel succes aankomend seizoen.

Technische commissie VRC