Nieuwe VRC website online

Yesssss! We zijn live met de nieuwe website en restyling van de VRC-huisstijl. Van deze laatste heb je al een voorproefje kunnen zien op muren bij de entree van de kantine. Deze nieuwe frisse huisstijl is ook doorgevoerd op de nieuwe website en zal ook te zien zijn in o.a. de berichten op social media.

Daarnaast wordt ook ons nieuwe credo: “De club van je leven” meer zichtbaar. VRC is een vereniging waar iedereen zich thuis kan voelen. Van jong tot oud. Van uitblinkers tot liefhebbers. Van spelers tot helpers. Samen beleven we plezier aan mooie prestaties en een gezellige sfeer. Omdat we geloven dat de jeugd de toekomst heeft, besteden we veel aandacht aan de opleiding en ontwikkeling van onze jonge voetballers. Maar om diezelfde reden doen we er ook alles aan om de jeugd van nu ook straks een mooie vereniging te bieden.

We hebben veel leden die als kind zijn komen voetballen bij VRC. Inmiddels zijn deze kinderen volwassenen geworden en vaak nog steeds actief bij VRC (als speler, als trainer, als vrijwilliger). En nog leuker, hun kinderen zijn nu de jeugd van VRC. En zo gaat het eigenlijk al generaties. Als je er eenmaal bent, blijf je vaak voor het leven. De club van je leven dus!

Dank aan Invictus Online Marketing, zij hebben de nieuwe website gebouwd. Daarnaast ook dank aan STEETS, zij hebben ons geholpen met de positionering en restyling. Als laatste dank aan Annemarie Bakker Fotografie, zij heeft alle fotografie verzorgd voor de website.