Speelsters van VRC VR30+ zoeken nieuwe voetbalsters

Houd je van buitensporten in groepsverband en van voetbal? Dat is een mooie combi om bij ons te komen doen!

Bij VRC zijn twee leuke 30+ damesteams en we zijn op zoek naar nieuwe speelsters. Gezelligheid staat voorop maar daarnaast zijn we ook fanatiek in het spel. We trainen op dinsdagavond onder begeleiding van Jasper die ons steeds weer iets leert over technieken en tactieken. Alles wat wij leren proberen we in te zetten in de vrijdagavondcompetitie van de KNVB. Deze competitie bestaat uit vijf wedstrijdavonden in het voorjaar en vijf in het najaar. Waarin we overigens ook heel goed zijn in de derde helft, die bij veel clubs op een feestelijke wijze wordt ingevuld.

Het goede weer komt er hopelijk aan: een hele mooie tijd om je bij ons aan te sluiten. We trainen op dinsdagavond van 20.30 – 21.30 uur. Je kunt, als kennismaking, drie keer meetrainen. Hiervoor kan je contact opnemen met Jasper de Ruiter (coordinator-dames@vv-vrc.nl).