Update van de G1

Hieronder weer een berichtje van Ruben Bargeman uit de G1.

Jo iedereen,

Aangezien ik het vroeger wat vaker een update deed en het gewaardeerd werd en met veel plezier werd gelezen, dacht ik: ik probeer het wat vaker te doen.

Na bijna 3 maanden winterstop hebben we met de G1 al 4 wedstrijden erop zitten (al geeft voetbal.nl dat niet aan, want dat heeft zoals gewoonlijk weer zijn kuren) en hebben we 12 punten en uit mijn hoofd plus 15 doelsaldo.

Dit seizoen balt iedereen steeds lekker mee en raken we steeds meer en meer op elkaar ingespeeld. Plus we hebben na de oproep wel echt leuke begeleiding erbij gekregen bij de G1!! Bedankt Piet, Laura, Bas Muller, Henny en Ischa dat jullie er extra bijgekomen zijn om alles in goeie banen te leiden op de zaterdag.

We hebben nog 6 wedstrijden te gaan en als alles mee zit, worden we zaterdag 4 Mei kampioen thuis om 10.45 uur tegen St. Grol/Longa G1. Maar wat ik belangrijker vind is dat er steeds meer mensen bij ons komen kijken. O.a. paar keer nu de jongens van bijvoorbeeld VRC 1 bij ons langs de kant gezien en mensen van VRC die ons ook beter kennen gezien. En dat wordt zwaar gewaardeerd want er wordt regelmatig gezegd dat we dat superleuk vinden: mensen langs de kant die ons willen supporten.

De eerstvolgende thuiswedstrijd is 13 april thuis tegen A.Z.C. Zutphen G1 om 10.45 uur (veld 2A). Het zou leuk zijn om dan veel mensen langs de kant te zien van jong tot aan oud. Nou denk dat ik wel weer uitgebreid weer wat heb laten weten. Hieronder de datums van de overige thuiswedstrijden zodat we hopelijk veel support langs de  kant hebben staan.

13 April: VRC – A.Z.C. Zutphen (10.45 uur veld 2A)
4 Mei: VRC – St. Grol/Longa (10.45 uur veld 1A)
18 Mei: VRC – DCS Zevenaar (10.30 uur veld 2A)