VRC GOLF OPEN

VRC Golf Open 2024

Voor het eerst in de geschiedenis wordt er een VRC Golf Open georganiseerd! Op vrijdag 4 oktober 2024 zal dit unieke evenement plaatsvinden op Golfbaan Kromme Rijn te Bunnik. Dit evenement is voor alle leden van de Veensche Businessclub, leden – en ouders van VRC, bestuursleden en sponsoren van VRC.

Wat te verwachten

Op deze bijzondere middag spelen we een toernooi van 9 holes volgens het Stableford-systeem. De start zal plaatsvinden middels een gunshot waarbij elke flight op een andere hole begint. Daarnaast is er plek voor 20 belangstellenden die kennis willen maken met de golfsport. Voor hen organiseren we een clinic onder begeleiding van een echte golfpro.

Natuurlijk wordt er goed gezorgd voor de inwendige mens, zijn er fantastische prijzen te winnen en sluiten we af met een gezellige borrel inclusief hapjes en drankjes. Het belooft een onvergetelijke dag te worden voor zowel ervaren golfers als beginners!

Dagindeling

• Inloop: Vanaf 14.00 uur met koffie
  • Aanvang Golf en Clinic: 15.00 uur
  • Borrel: ca. 17:30 uur
  • Prijsuitreiking: ca. 18:00 uur
  • Diner: ca. 18:45 uur

Inschrijvingskosten

De kosten voor deelname aan het VRC Golf Open bedragen € 60,00 per persoon. Daarnaast is er de mogelijkheid om, los van het inschrijfgeld, een hole te sponsoren voor € 200,00 excl. BTW. Dit sponsorpakket omvat onder andere naamsbekendheid middels een beachvlag op een hole.

Schrijf je nu in!

Let op: Voor het golftoernooi zijn maximaal 36 plekken beschikbaar en voor de clinic maximaal 20 plekken. Wees er snel bij, want VOL=VOL!