Word jij de nieuwe voorzitter van VRC?

Ben jij klaar voor een uitdagende rol als het gezicht van VRC, dé voetbalvereniging in Veenendaal?

Na 13 jaar dienst gaat onze huidige voorzitter het stokje doorgeven en zijn wij op zoek naar een dynamisch en betrokken persoon om hem op te volgen.

Bij VRC draait het niet alleen om voetballen, maar ook om saamhorigheid, teamgeest en respect. Als voorzitter ben je het aanspreekpunt voor meer dan 1500 leden en vertegenwoordig je onze vereniging zowel binnen als buiten de velden. Jij bent het gezicht van onze vereniging, een initiatiefrijke teamspeler met uitstekende communicatieve vaardigheden. Je durft beslissingen te nemen, kunt delegeren en weet belangen te verbinden, zowel binnen het bestuur als met externe partners zoals de KNVB en de gemeente.

Ben jij klaar om VRC de toekomst in te leiden? Solliciteer voor 16 maart 2024 en maak deel uit van de mooiste en grootste voetbalvereniging van Veenendaal. Het volledige functieprofiel is te vinden op de website: https://www.vv-vrc.nl/vacatures/voorzitter/