Bekijk ook

Allereerst vinden wij het belangrijk om de missie en visie van VRC met je te delen.

“Wij zijn een voetbalvereniging waar ‘welkom zijn’ en ‘je thuis voelen’ de basis is voor het bereiken van sportieve prestaties.”

Missie VRC

“Bij VRC zetten alle leden en hun ouders/verwanten zich gezamenlijk in om het maximale uit het voetbal te halen, daaraan heel veel plezier te beleven en dit plezier met anderen te delen”

Visie VRC

Hoe werkt het aanmelden?

Als jij lid wil worden van VRC, dan verzoeken wij je online het aanmeldformulier VRC van de KNVB in te vullen.

Na invulling van de gegevens en door te klikken op [Meld je aan als lid], wordt de aanmeldingsprocedure in gang gezet.

Voor leden die willen gaan voetballen bij VRC is dit formulier alleen een aanmelding. Je bent dan nog geen lid. Wij nemen op korte termijn contact met je op. Zodra duidelijk is dat je in een team kan worden geplaatst, wordt het lidmaatschap een feit. De gegevens van het aanmeldformulier worden gebruikt om je lid te maken van VRC en in te schrijven bij de KNVB.

Het verenigingsjaar loopt van 1 juli tot en met 30 juni van het daaropvolgende jaar. Nieuwe leden kunnen zich het hele jaar door aanmelden om te komen voetballen bij VRC.

Het lidmaatschap wordt aangegaan voor een heel verenigingsjaar of bij inschrijving na 1 juli per die maand tot einde verenigingsjaar. Het lidmaatschap wordt ieder jaar stilzwijgend verlengd.

Lid worden is alleen mogelijk indien een machtiging wordt verleend voor incasso van de contributie. Je dient daarvoor jouw IBAN gegevens op het aanmeldformulier in te vullen.

Vergeet ook niet op het aanmeldformulier jouw gewenste incassoperiode aan te geven.

Heb je niet genoeg geld om jouw kind te laten voetballen? Dan kan het Jeugdfonds Sport & Cultuur je mogelijk helpen. Dien een aanvraag in bij Jeugdfonds Sport en Cultuur en geef op het aanmeldformulier aan dat je een aanvraag hebt ingediend bij de Gemeente Veenendaal. Houd ook onze contributie-administratie per mail (contributie@vv-vrc.nl) op de hoogte van de voortgang van jouw aanvraag.

Omgangsregels en privacyverklaring VRC

Door het invullen van het aanmeldformulier VRC aanvaard je de omgangsregels en de privacyverklaring van VRC.

4 voetbalvormen

VRC kent 4 verschillende voetbalvormen. Geef op het aanmeldformulier aan voor welke vorm jij óf jouw kind zich wil aanmelden.

• Voetbal op zaterdag (jeugd/senioren);
  • Voetbal voor mensen met een lichamelijke of verstandelijke beperking;
  • Vrijdagavond voetbal 30+ vrouwen;
  • Vrijdagavond voetbal 35+ mannen.

Niet direct plek?

Als je niet direct in een team geplaatst kan worden dan komje op een wachtlijst. De volgorde van de wachtlijst wordt bepaald door de datum van inschrijving. Er zijn twee 2 mogelijkheden:

1. Je komt op de wachtlijst te staan voor plaatsing in een team en gaat niet meetrainen: zodra er weer spelers geplaatst kunnen worden zal VRC contact met je opnemen;
  2. Je komt op de wachtlijst te staan voor plaatsing in een team maar gaat al wel meetrainen:  Je wordt al wel bij de KNVB ingeschreven als lid van VRC. In dit geval is er 50% van de reguliere contributie van een spelend lid verschuldigd.